Problematyka geografii ekonomicznej w regionalnych ćwiczeniach terenowych
Abstrakt
The paper outlines organization and methodology for field classes in economic geography. The author uses different methods for 1st, 3rd and 4th year and refers to many examples which are excerpts from complete programmes for particular routes. A research questionnaire, several model tables and many tasks for students are also included in the text.
The author suggests the teachers and the students to adjust the scope of the research according to the level of economic development of the area where the field classes are held.
Pobrania
Numer
Dział
Licencja
Złożenie artykułu do druku oznacza wyrażenie zgody na bezpłatne (tj. bez honorariów autorskich) przeniesienie autorskich praw majątkowych na Wydawcę i zezwolenie na wydanie pracy w postaci drukowanej w dowolnej liczbie egzemplarzy oraz zamieszczenie jej w postaci otwartego dostępu na stronie internetowej czasopisma, w bibliotekach cyfrowych oraz innych cyfrowych platformach wydawniczych, z którymi Wydawca zawarł lub zawrze stosowne porozumienie o udostępnianiu. W przypadku artykułów wieloautorskich przyjmuje się, że autor zgłaszający pracę („correspondingauthor”) ma pełnomocnictwo do reprezentowania pozostałych współautorów w tym zakresie. Autorzy są proszeni o podpisanie stosownego oświadczenia w tej sprawie.